تولدم تسلیت هه هیچکی نه دنیای واقعی نه مجازی یادش بود مرگ خوش مزه تر است یه دختر از یه دنیای دیگه...
ما را در سایت یه دختر از یه دنیای دیگه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3
*چون دوست دارم چون نمیتونم راحت آدما رو فراموش کنم بلد نیستم من انتظارو ترجیح میدم*
یه دختر از یه دنیای دیگه...ما را در سایت یه دختر از یه دنیای دیگه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15